هشدار هواشناسی | دمای تهران ۱۳ درجه کم می‌شود!

هوای تهران که طی این هفته در گرمترین حالت به ۳۶درجه هم رسیده بود، در پی نفوذ جریان سرد از غرب کشور، از ساعت ۱۹ امشب رفته رفته کاهش می‌یابد و دما به زیر ۳۰ درجه خواهد رسید. همچنین در روز پنجشنبه تهران در گرمترین ساعت دمای ۲۶درجه را تجربه خواهد کرد.
هشدار هواشناسی | دمای تهران ۱۳ درجه کم می‌شود!
کد خبر : ۷۵۷۳۰

گرمای هوا در هفته نخست پاییز همه تهرانی‌ها را غافلگیر کرده، اما خبر خوش اینکه بارندگی و کاهش ۱۳درجه‌ای دمای هوا، آخر این هفته از راه می‌رسد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ هوای تهران که طی این هفته در گرمترین حالت به ۳۶درجه هم رسیده بود، در پی نفوذ جریان سرد از غرب کشور، از ساعت ۱۹ امشب رفته رفته کاهش می‌یابد و دما به زیر ۳۰ درجه خواهد رسید. همچنین در روز پنجشنبه تهران در گرمترین ساعت دمای ۲۶درجه را تجربه خواهد کرد.

اطلاعات رسیده از ماهواره‌های هواشناسی نشان می‌دهد روز جمعه نیز هوا مشابه روز پنجشنبه خواهد بود، اما از روز شنبه شرایط برای بارندگی و کاهش دمای هوا تا ۱۳درجه فراهم خواهد شد. به این ترتیب دمای هوا در ابتدای هفته آینده در گرمترین حالت ۱۷درجه خواهد بود تا نسبت به هوای امروز، کاهش ۱۳درجه‌ای را شاهد باشیم. این توده هوای پاییزی در هفته آینده به طور متناوب ادامه خواهد داشت و بیشینه دما از ۲۵درجه بیشتر نخواهد شد.

منبع: ایسکانیوز

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر